FightingChocoboFightingChocobo

Main Movies Favorites Reviews Stats

All 32 movie Reviews


Arfenhouse Teh Movie 4!!! Arfenhouse Teh Movie 4!!!

Rated 4 / 5 stars

OMG!! you muther fucker!

Fock you homes!!....my names is on yo movie.....why ar u looking up my digits fur?....ass wipe...now I will never SCORE!!!!!!!!!! It's just not fair....fuK!!!!!!!....Call up sometimes if you are looking for some animation action......my name is James Lewis.



My Friend (Meu Amigo) My Friend (Meu Amigo)

Rated 5 / 5 stars

Shit!

The graphics ehhh decent and sound was okay. But it was wayyyy too emotional for me. To makes things worst I had my dog beside me and that made me cry like a baby.



Stirred Not Shaken: TWINE Stirred Not Shaken: TWINE

Rated 5 / 5 stars

Dang!

1 out 39 man that is what I call persistance. (is this the same rate you been rejected by girls? 39 rejects 1 maybe?) hehe kidding. Congratz. great animation, loved the dumb humor and the good voice acting. BTW I think your other movies are great too. Probably because of the dumb humor.


Wonchop responds:

Is there any other kind?


Flowers are evil Flowers are evil

Rated 3.5 / 5 stars

Good

Pretty good flash. Especially for a practice movie. You seem to be getting flash and drawing. BTW Flowers are evil. Especially red roses, because they are pricy, chicks dig them and you don't anything in return (EVEN SEX!!). hehehe j/k good work



Dad's Home Dad's Home

Rated 5 / 5 stars

WOAHH!

Hey hey, that's exactly what my dad did...I swear! he grab the cat by accident and though it was his hat, and and took out a sword!!! no wait it was a knife or something out of his mouth!!...and then he started fire and stuff!! and and then he started rockin and said "yep it aint my fault"....oh yeah good movie i like the graphics and animation stuff. :D



FF Mini Storys FF Mini Storys

Rated 2 / 5 stars

It was all a bad dream...

Ahh come on u could do better than this. BTW it's stories not storys, midgar not midger, and finally dont use music for crappy movies.



Enter the Kefka - Fixed Enter the Kefka - Fixed

Rated 4.5 / 5 stars

:D

Hey that was the shit! good job. But like most critics here everyone wants to see a movie that makes since. Newground Idiots hehehe. Excellent job using photoshop and flash :D.



FF6 Quest part2 FF6 Quest part2

Rated 3 / 5 stars

Backgrounds

It was okay...Maybe have a kewl fight scene and more interesting animation....The FF backgrounds can be copied from the emulator...



When Heroes Fall When Heroes Fall

Rated 4.5 / 5 stars

:D

kewl movie nice job, i like the sticks. they are more life like. By the way i also finished my whole plate once at clam jumper :D. I dont like it when i leave empty food on the plate :P. it was the nachos.



Knoxs "Resident Evil"4 Knoxs "Resident Evil"4

Rated 3.5 / 5 stars

The magic word

Ummm hey what if like your mom or no wait even better!!... the girl u have a crush on in school came and...and...and like saw u talking to the microphone..and she would be all like...."Damn who the hell is he talking to?...and...and u would be all like "dude!" and she would be all like "Kewl movie dude i like the originality and the voice, keep up the good work!"


Knox responds:

i dont..understand..